en güzel nickler nick sözleri

|

rjinal hiç bir yerde bulunmayan en güzel nicklerden oluşan nick sözleri ile yeniden sizlerleyiz.

Her zaman doğru söyle, ne dediğini hatırlamak zorunda kalmazsın...


Al beni götür kanatlarında bu gece uçurup diyar diyar sev beni
Gel gör beni boğuk karanlıklarda sar biraz ki doğmasın sabahlar


hiç bır zafere çiçekl yollardan gidilmez!!!

Oturarak başarıya ulaşan tek canlı tavuktur...
------ msn nickleri

sen yanmazsan,ben yanmazsam,biz yanmazsak,
nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa...


sevmesini bilirsek başkalarına acı vermeyi unuturuz
nitzsche

"insanoğlu kuş misali" gitmeler var bugün aklımda ondan belkide

sen sana ne sanırsan ayruga da onu san!

Ne dünyayı anladık,
Ne Ay'ı ne de güneş'i...
Babamızdan kalan miras gibi,
Bedavadan kullandık herşeyi...
Doğru dürüst şükretmedik bile,
Her çabanın adını koyarak çile...

Necmettin Özelçi
----- nickler ----
yakın olmak için uzak dur benden

Kendime nasihat: Ne eksik ne de fazlasını ara dostlukta ve seni üzenle asla uğraşma !

Herşeye rağmen gülümse...


ey sevgili uzatma dünya sürgünümü benim ...
------- msn nickleri ----------

" Elini uzatarak gökteki yıldızları tutsan ve başın göğe değse bile sonunda sen yine yerdesin."


“Ne aşk, ne meşk, bizi içki paklar!”


Sarhoşluk, deliliklerin en müthişidir!!!
------ nickler --------
Birşeyi yarım söylemek hiçbirşey söylememektir....
Fiyador Mihaloviç Dostayevski...

9 kuruşluk kişiye 10 kuruşluk değer verirsen geriye kalan 2 kuruşla senı satar.

0 yorum:

Yorum Gönder