anlamlı ve güzel nickler serisi

|

anladığını anladığım anı hatırladığını ve anımsattığını anladığını anlamamış gibi davrandığım için şimdi gene anladığını anlatmaya çalışmanı anlamsız buluyorum. bugünde dışarda rüzgar var dünya sustu anlamsızlığımı anladım...

Hala hayattaysan kaybetmiş sayılmazsın...(rigormortis)

önlenemeyecek tek şey vakti gelmiş düşüncedir.

kalbim yamalarından kusuyor aşkın kanını zehirmişcesine..kafandaki zamana uymaz bu boyutun tiktakları...boşver düşünme...boşver üzülme...anlama...bilme..

Gözlerin gelir aklıma ve sözlerin ; izleri derin..Ve ben seni hayatımın bir musalla taşının en yakın yerinde sevdim.. nickler

Bin tane uyuyanı uyandırmaya bir uyanık yeter..

Yalnızlık tek kelime. Söylenişi ne kadar kolay! Oysa taşınması o kadar zordur ki...
Goethe

" dünya bir han konan göçer "


önemli olan;hayatta en çok şeye sahip olmak değil,'en az şeye ihtiyaç duymaktır'.(eflatun)

Düzmece duygular harcım değildi
Uzak denizlerin fırtınasıydım.. ( şebnem kısaparmak )


Rüyanizin gerçeklesmesini istiyorsaniz, öncelikle uykudan uyanmaniz gerekir.
(ANDRE SIEGTRIED) msn nickleri


Bilmeyen, bilmediğini bilmeyen aptaldır, uzak durun!
Bilmeyen, bilmediğini bilen eğitimsizdir, eğitin!
Bilen, bildiğini bilmeyen uykudadır, uyandırın!
Bilen, bildiğini bilen liderdir, izleyin!


"ömrümde her şarkı bir kapı açtı.."

arkandan 100 köpek havlamadıkça kurt olmazsın... bırak havlasınlar sen kurtluğun tadını çıkar...

Her şey üstüne üstüne geliyorsa,belki de sen ters gidiyorsundur..

0 yorum:

Yorum Gönder