emocu nickler

|

Sânâ 9o dêrê¢êlîk sêvgîm vâr ,
ßânâ 45 dêrê¢êlîk sâygîn ølsun yêtêr
â¢ıyı ßøzmâyâlîm... :}




'Yalan Söyleyin, Mutlaka İnanan Çıkar...=)


séfDim onu néDénsiz ..
séwméDi $éréfsiz ..
ama ßiz kaLDırDığımız g*tü
inDirmésiniDé ßiLiriz !!



ne ßekaR ne iLişqiDee ßu aRaLaR saDece gaRiq ßiR çeLişkiDe xPP


♥♥_Kopya oLma Dobra oL_♥♥

Laf sOkma gißi şuurSuzca çaßaLara gimeyiniz..!!kApak üstüNe kapAk veRir tefaLe nuMune die yoLLArmMmm!!!

Beni Tanımıyorsunuz Ahkam Kesmeyin Arkanıza Gölge,İçinize Korku,Mezarınıza Konu Olurum


Yüz Werip Adam Ettiysem Sıfırla Carpar Yok Ederim...


HepTe DefoLuLaR ßuLuyor
ßeNi yaN SaNayi DeğiL
oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! !


DuVarLaR ReNkLi oLsAdA
KaRanLıKtA Ne gÖrEbİLiRsİnKi
BiR KöRe rEnGi
nAsl AnLaTaßiLiRsİn kii...!!?


Ben kolay kolay silmem...
Ama sildim mi
beni bu dünyada o göslerinle görme ihtimalin
%0 .....

0 yorum:

Yorum Gönder