Tarz Msn Nickleri

|

süsLü aşqh söZcüKL€r! yoqh bisDe baqışıMız yeteR geRçeqteN sefeNe!.... (½# υҹυz pеяÜ #½ )

dünyasında...''keşke'' kokan havayı solurken...''iyi ki'' dediğim tek nefesimsin (½# υҹυz pеяÜ #½ )

oYsA ßEn ßu gEcE 'yÜrEqİm' eLiMDe SaNa ßiR sIRRıMı sÖyLeyEcEktİM..$u MeRMi iÇiMi dELmEsEydİ EqEr 'SeNi' aLıp qÖtÜRecEktİmMm ! (½# υҹυz pеяÜ #½ )

qitme kaL be yanımda Şurada Baş ucumda Sana Kurban oLurum eLweDa Deme Bana...=( (½# υҹυz pеяÜ #½ )

seWeni sewecwks!n sewen !ç!n öLecekin sewmiyorum deme b!r qün sendw sewecwks!n...

Güwenmenin aNahtarını Hep İhanet ßiLdm ; iHanetLerin Canımı NasıL acıttıqıNı Unutmadım (UnrLy)

eLaLem CüzDanını Koyar.. ßen yuregimi koyuyorum.
ßugunDe Dönme$$en, Yarın öLüyorum(master_crazy_1907)

Biz Biz Olduqumuz Için S£viLdik ,ßizi SatanLarı KaLbimizden Bir Bir SiLdik .
Geride 3-5 Kişi kaLdık ama içimiz rahat MutLuyuz . Çünkü Bu yaşımıza kadar Hiç Adam SATMADIK .!
KraL OLmayanLara Taç taktık İşte En Buyuk Hatayı da ßurda Yaptık.!(master_crazy_1907)

0 yorum:

Yorum Gönder