Msn Nickleri

|

Umarım en güzel msn nickleri seçilir, hakeden kazanır. İşte nickler:

Nick1 > Nur: İlk dokunuşun gibi deymelisin tenime, hala ilk günkü gibi korkak ve heyecanlı sarmalısın bedenimi sımsıkı..

Nick 2 > Oğulcan: Sensizlik ölüm,ölüm bir bölüm 1. bölümü geçtik 2.de gameover

Nick 3 > Merve: sana tekdiycem şey seni nekadar sevdiğimdi ama artık diyemiyorum çunku seni sevmiyorum.

Nick 4 > Hacer: hayat benim hayatım kimse karışamaz kendimi duruşumu ben ispatlarım kimse bilemez..!!!

Nick 5 > Ahmet: Sözün bittige yerde gözler konusur, Gözler konustukca ask olusur, Birak gözler konussun onlar asla yalan söylemez...

Nick 6 > SEZAYİ: BİZ SEVGİYİ YÜREĞİMİZDE YAŞARIZ SAHTE SÖZLERDE DEĞİL

Nick 7 > ÇAĞLA: BEN SAYARKEN SAATLERİ SEN UNUTMUŞSUN BENİ SEN UNUTSANDA BENİ BEN UNUTMADIM SEVDİĞİM " GÜLÜM " DEYİŞİNİ !!!!

Nick 8 > ASLI: Sensiz yapamam bu güne bakamam nolur benim ol tüm dünyaya bakayım

0 yorum:

Yorum Gönder