ilginc nickler

|

Kaynak : www.MsnFanClub.bloggum.com

http://www.resimsec.net/data/media/230/guzel-emo-kiz-2.jpg

» Eğer sevdiğin seni terk etmişse onu kendi haline bırak eğer sana dönerse zaten senindir, sana dönmezse zaten hiçbir zaman senin olmamıştır.

» Bir şiir yaz bana içinde alabildiğince mutluluk olsun ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun veya bir şarkı söyle özlemimdeki sevgiliyi anlatsın yağan yağmurlarla ıslanan bedenimi parlayan gözleriyle kurulasın.

» Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.

» Hayatta iki kişi tanıdım.Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben.Hayatta iki kişi tanıdım .Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen.

» Bırak da aksın zaman bırak coşsun saatler bırak kaçsın yelkovan kovalasın akrepler bırak haykırsın hayat inlesin yerle gökler nasılsa biryerlerde seven kalp seni bekler....

Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!
Gözüm kapalı hayatımı ortaya koyduğum bir kumar oynamıştım. Ya seni kazanacaktım, ya da kendimden VAZGEÇECEKTİM.. Hem seni kaybettim, hem de kendimden VAZGEÇTİM…
N dnyLr yıktm sni buLmak içn, N umutLr unuttm sana gLmk içn! Snse ‘ayrıLık’ dedin en b$nda.. AğLa ağLa $mdi yLnzLığına!! ağLa..
Bu da sana son sürprizim olsun.Şimdi, seninle yaşanan günleri ateşe veriyorum,beni güzel hatırla.Gidiyorum…!
Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta Ödünçtün !!
Çocuum dü$ünme, birascık yaLan a$k için söLenen $eyLer..!
Sevdiğim, kimse seni benim kadar sewemez, benden başka hiç kimse uğrunda ölemez!! İstersen çek git eller kıymetini bilmes.
İnsanı İnsan Eder Gayret iLe Çalı$mak fakat i$in zor yanı çalı$maya aLı$mak
Ayrılıkları ayrıntılar incitir. | Murathan Mungan |
Çok ßıkarsan Hayattan ßir mezarLığa git, öLüLer ii biLir ya$amak güseLdir | Erhan Güleryüz |
Bir gün Duyamazsan Sesimi Gecelerinde ßiLirsin ki Veda £demem SevdikLerime !! SessizLikte wedadır sewgi doLu kalpLere ..
Yan kaLbim yan.. Giden unutuLur, sen sana yan.. Sus kalbim sus!! Nasibin yok snn a$ktan..
Gidrsm dönmem, döneceksem zaten gitmem! Sen gidiorsan eğer çok öslesemde ‘dön’ demem.Ağır geliosa bunlr firar serbest, üstelemem!
Ne olur artık vurma beni, uzakLa$.. ßundan ßöyle ßenim için hüzündür a$k!!!!!
2 tane de ingilizce nick;
i should have found out this relation has no end!! İt is no use what we do.. You and me, can not become we..!
anLamı : Daha o gün anlamalıydım Bu ilişkinin sonu olmadığını Ne yapsak faydasız “Senle ben, biz olmuyor…”
if i had known,i wouldnt waste my life for you..
anLamı : ßilseydim, ömrümü senin için wermezdim..
вσуυη єğмєм αѕℓα ѕαηα уαкѕαη вιℓє вє∂єηιмι вєη ∂σğαяıм кüℓℓєяιм∂єη gü¢üη ναяѕαα ∂υя∂υя вєηι…
уα вєη σкυℓυ σzℓє∂ιм кαя∂єѕιмммм ∂єℓιмιуιм вєη ηє∂єη σкυℓυмυ σzℓєуιм вєη αякα∂αѕℓαяιмι σzℓє∂ιмммм

NİCKLER BİRAZ KARIŞTI.. SİZİN AKLINIZA GELEN VARSA YORUM YAP KISMINA YAZABİLİRSİNİZ

0 yorum:

Yorum Gönder