Enteresan msn nickleri

|

Kaynak : www.MsnFanClub.bloggum.com

http://www.resimsec.net/data/media/230/guzel-emo-kiz-2.jpg

Her şakanın yarısı gerçektir

Herkesin bakmadığı yönden bak dünyaya!

Hiç unutulmayacak yüz anne yüzüdür......

İyilik yapmayı bilmiyorsan hiç olmazsa kötülük yapma....

Kim daha korkak? Karanlıktan korkan çocuk mu yoksa aydınlıktan korkan büyük mü?

Önce kendin gideceğin yolu öğren sonra öğretmeye kalk...

Sormaz ki bilsin bilmez ki sorsun.

Tohum ek vermezse toprak utansın.

Unutulanlar unutanları asla unutmaz.

Yalnızlık istenmeyen kişi olmaktan iyidir.

Ben Seni deli gibi sevdimSen beni deliyim diye sevmedin.

Insanlar gelmeleriyle yanlizliklarini dagitanlari severler gitmeleriyle kendilerini yalniz birakanlara asik olurlar.

Yarınlar hep güzel olacak derler oysa bugünlerde dünlerın yarını değil mi?-----

» Aşkımı dağlara yazacaktım aşkımdan büyük dağ bulamadım..

Allah gücü erkeğe güzelliği kadına vermiş... Ne var ki her şeyi yenen güç güzelliğe yenilmiş.

Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen! o da sana sevgisini söylemeyecek kadar gururludur!--------

SENİ SEVİYORUM! DİYEN DİLLERE DEĞİL...SENİN İÇİN AĞLAYAN GÖZLERE İNAN...

Akıllı olup dünyanın kahrını çekmektense deli ol dünya senin kahrını çeksin.

En yıkıcı en öldürücü yara haksızlık yarasıdır.

Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eğer beklenen.... Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eger özlenen..

0 yorum:

Yorum Gönder