saqOdan niCkLer-2

|

Ağızları lahım... filleri kahverengi
Bulunamaz Sago’nun dengi

Bilekle gelen emekten yemekse hüner demek
Bunun için savaş gerek !

Giy ateşten gömlekleri bir bir yansın üzerin
ve dahi kır topraktan çömlekleri zaten tedirgin halim
Bir benim bir bendim ve bir kendim ortadayım
Bitmez derdim bu hal beni yer bitirir bildim..

Topla çıkar nedir sonuç
Her kıyasla dilime değer
Bıçağa ait keskin uç
Kimdir suçlu kimde suç

Tuzağı düşeni iplemez yeni bir ava kovalar avcı
Sen karar ver bu olayda kim hakim kim savcı.


Kadın olmak zor bu kadar acımasızlık sürerken
Hemcinslerim abazalıktan oduncasına yanarken..[/B
]
Taksim fuhuş yuvası partyler karı-kız kazanı derken
Koleksiyonuna yeni bir bebek ekle sabah güneşi doğarken..

İςiηdєγiм σγuηuη вüSвüтüη
haγaтıмa мuSaLLaт σLdu şöhяєт üη..

“ateşten gömlekler
topraktan çömlekler
ne maymundan geldin
ne de seni getirdi leylekler
sago ya kulak ver!…

Nerdesiniz güven abideleri cesaret haylazları

Gösterin bana 62 den tavşan yapan hokkabazları

Belirleyin karşımda durabilecek tüm küfürbazları


İlahi merhamet sarayı ya hannan?
Sensin rana- sensin- mana- sensin rahman -sensin canan

0 yorum:

Yorum Gönder