renkli msn nickleri

|

en güzel en acayip ve renkli renksiz msn nickleri, msn messenger için renkli hoş nickler.:

BU ŞEHİRDE YA TOZU DUMANA KATARSIN
YA TOZU DUMANI YUTARSIN!!!!!

[c=0][a=1]Doğuştan çaresi olmayan bir hastalığım var.Her gördüğümü İNSAN zannediyorum[/a=0][/c=1]

(¯`·._)©î©î mØÐ(¯`·._)

ßenDen SonRa öpüLmüŞş dudakLarDa ; ßana daiR cümLeLer araMam ßeNn.!

basıma bela mısın kader?
gunese aya sozum gecer..
tutarsa beter ahım tutar,
gonul yine yollara duser...
olume sabredip kaderde varsa elbet gun gecer..

...BanShee... ¨\_(O.o)_/

[/c=04223=c/] İnsanlar Üçe Ayrılır Doğrucular Sinirliler Ve Benim Tanıdıklarım Gibi Yalancılar [/c=04223=c/]

5iyah ßeyaS ß1ir hayat yaŞıOrum . !! ßenDen r€nkLi ifadeLer ßekLeme

[/c=04223=c/] Bu Hayatta Kimseye Güvenme Çünkü En Sevdiğin Kişi Bile Seni Mahvedebilir [/c=04223c=/]

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin RekLamın İyisi Kötüsü OLmaz!!


Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

ben mavi sen gökyüzü ben deniz sen dalgası ben beden sen can söyle bakalım dalgasız deniz cansız beden senzsiz bir ben olurmu?

0 yorum:

Yorum Gönder