msn emo nickleri

|

msn messenger sohbet anlık programı ile artık msn üzerinden emo nickleri alabilmek için çok basit ve pratik bir teknoloji ile takip edebilirsiniz sitemizi. Sitemize üye olun ve msn nicklerini kolayca emo nickleri kolayca bulun:

seviyorum ツseni anlasana! bunu göstermem için elini mi tutmam lazım!

| varmı hic kullanılmamı$ sıfır ßir yürek (!) |
¢u®§€ му ℓιƒє ιѕ вяιℓℓιαηт...му ℓσνє ιѕ ρυяє..!! ::::::ησтнιηg ιмρσѕsιвℓє::::::

// - that'ss my prerogative - /
kussam kâc întîhâr cikâr îcîmdên? kêssêm kâc ayrîlîk akâr ßîlêklêrîmdên?

ßen sevmeyi ßeceremedim, ßelki de sevilmeyi..ßenim sevmeye engel evcil acılarım vardı.."

»∂αηgєя gιяℓ« | вѕωєя ѕм∂ιℓιк υкαℓαум! |

Tèdavisi mümKün qörüLmèyèn $izoFrèn biR aşktı bizimKisi..
hanqi doktora qittiySèk ayrıLık yazdı rèçètèmiSè vè èkLèdi hèRqün düzènLi oLarak öLünècèK...buqündè öLdüm yaRını ipLè çèkioRum:\\

●●●мυтℓυℓυк вιℓє α¢ı ωєяισ ¢üηкü ѕσηυ ωαя вιℓισяυм...●●●

$heytanın teqk suçuu meleqe tecavüzz etmesiymiş$$ !

senin marqka olduqunn yerde etiketi ben koyarrımmm !
[[==>..bho$wer hep aynı masal 'hayat we ßen' i$te o kadar..<==]]

[ctrl+alt+delete] [bİle yaramıor artık] [kalbime][alt+f4] le kapandı tüm [umutlarım başardın] [güzelim kutlarım].

bir lodos lazım Şimdi bana,bir kürek bir de kayık..söverim gelmişine geçmişine ayıpsa ayıp!!

*há¥át ¥íÑé...; qírí$, qélí$mé, sonuÇ.. qírí$ ; Ñédéѧíz... qélí$mé ; úmít§íz...§oÑuÇ ; gérék§íz.....
...::enÇokayrılıklarya$adımoyüzdenßiti$ikyazdım her$eyi:::...

coca colayım hayatın tadıyım.roccoyum choq $ekerim.albeniyim ßahanem cook.çikolatalı qofretim arkadaŞlar beni sewmeyen warmı..?

[sen benim hayatim pİyonsun seni kaybedersem puanim gider ama ben senİn hayatında..

/////^^^^^___raporsuz deli___^^^^^/////

0 yorum:

Yorum Gönder