Umursamaz msn nickleri

|

Sen beNi kıRdın TepkiMi aLma ßén Seni SevDim eßdh 0nu Da saYma UnutuLmaz aŞq ama Sanma Sénin iChn öLürüm DeDim ama KanMa !.ß.!


ߣN ßiR CaDıyIm SenDe ßeNiM HeRŞeyiM oLaN ßi SüpüRGe..FaRzeTKi SeNDeN vAzGeÇmiŞiM..CaDıLıGıMıN ßi ÖnEmİ KaLıRmI SeNCe…


Sana uLa$aßiLmek umuDuyLa..
Sonsuz ßir ßo$LukTa yüRüyRum..
göReßiLdiğiM Tek $ey KaRanLık..
eğeR orDaysaN eLini uzaT..
KaLßinde kayßoLmakTan koRkuyRum..


Duysun işte kim varsa,
Bilsin, anlasın! :




Barıştım ben kendimle ....
Bundan sonra da herşey benim tek elimde !!!



Ve siz ;
Kötü günler
Kötü insanlar
Kötü düşünceler ...




Hepinize de

Teker
Teker
Elveda !

Kmse qDrkn qTürmüO swqLri yNnDa.. ynLqLrmı ysüMe wRmaıN.!
İçmDqi CcuqN msL saaDne dNq qLdi a$q.. anLaDm dDm ya dHa fsLa yOrmaıN.!




baKii oLsa Da ayRıLık aŞk heRdaiM öLümsüZdüR...

0 yorum:

Yorum Gönder