Güzel hasret nickleri,hasret nickleri,özlem nickleri

|

hayaT bu NehiR gibi akaR,hayaT bu seni birdeN boğaR.

bagırSam duymazsıN beNi. duYsan anLamazsıN sni Ne çok sevdiğimi.

Bu iŞLer böyLe yürümeZ. seniN k.Şar aŞknLa erimez.

Sandımki seniN aŞkın bana yarar.haLbuki seni görmem akıL sağLığıma zarar ! ,)

Çizdiğim en güzeL resim aŞktı. renkLi boyaLarım yoktu yaŞadığımz siyaH beyaz aŞkTı gördügüm renkLi rüYa .(

gözLerim doLdu ağLayamadım. Sevdim anLatamadım. gitme dedim duymadıN. Şimdi dönmüŞ seviyorum diyorsuN. Hadi be İnanmadım.

güLsen yüzüme Ne fayDa ? sevseN kaLbimi çokDa tınımDa. senLe beN ? Ne aLaka ?

bendeN giderkeN güLüyorduN,Şimdi döndüN ağLıyorsuN.soN piŞmanLık fayDa etmiyoR biLiyorsun.

Sen beni anLayamazsıN. Bana sevgiyi anLatamazsıN. kaLbimi aŞka inandıramazsıN. diLim yanDı bi kere. yaraLarımı saramazsıN.


Bazen Susmak Gerekiyormuş, Bazen Bomboş Bakmak Gerekiyormuş

Hayatın YalanlarınaAnlamaya Çalışmak Saçmalık Anlamadan Yaşamak Gerekiyormuş

Zaman Değilmiş Gideni Geri GetirenAslında Zamanmış Var Olanı Götüren

Ama Bazen!Unutmak Gerekiyormuş,UNUTULMA Pahasına

0 yorum:

Yorum Gönder